Chokladkakor *BIG size BIG size*

Typ halvdöd tjej här!
Så himla trött, ändå sov man nästan 12 timmar inatt haha.
Idag drog jag hem till Carro. Fett najs! Vi spelade värsta kula spelet.
Man skulle dansa som Michael Jackson (y).

I fredags hade jag sovmorgon två timmar. När jag vaknar brukar ingen vara hemma.
Går upp typ sjuger, Checkar att de inte e någon hemma. Vem tror ni e hemma då?
Lucas så klart. Typ skämdes ihjäl! Jag ba va göru hemma? Han ba bussarna e inställda.
Fick typ panik, hade värsta planer sen går inte bussarna pga halka man ba va fan!
Snacka om förstörd fredag asså! Den blev ju lyckad endå, men hade ju blivit bättre om cp bussarna hade gått!

Men iaf nu sitter jag här och är död.


Nu har jag bestämmt att jag ska läsa min UNDERBARA bok :)

Michael Jackson 800 sidor på engelsa (y).
 
Döda jag just nu! Jag är generös today.
I feeeeeel really snäll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0