HEJ ELLER hejdå?

Jag e jätte pigg! eller nej det e jag nog inte.
Typ halvsover. Eller sover?
Typ sömngångare eller va de heter!

Jag ba aa men nu ska jag gå och lägga mig som en duktig flicka (tio tiden).
Ohh titta! där ligger min underbara ros fina data.
En liten titt på facebook kanske (facebbook beroende inte bra!).
Oj så man fastnade, vad e klockan egentligen?

Jag kanske e konstig nu, för jag e konstig för liksom när jag e trött så e jag kontisg, så om ni undrar varför jag e konstig så är det för att jag e trött. Eller jag kanske nämde de. Men iaf... nu e jag konstig.

Imorgon ska jag lägga ut två jättefina bilder! :D yey.
Om jag orkar, annat att gör än data eller facbook, men kanske bara en liten stund haha.
Neej men glöm inte fina bilder fina bilder. får EJ missas! :)

NU ska jag sova, eller jag kanske sover, maby i am dreaming, eller sömngår, eller typ sömn datorar för jag menar tekniskt sätt så går jag ju inte jag datar ju.....

Godnatt tjohatt. (rimmar bra huh?)


Ja hello kitty!!!!!!!!!!!!!! Fast nej inte så kul.
Men snyggfärg iallafall.
Ska vi ersätta hello kitty?
Ja de tycker jag :)
Vi sätter dit Michael ist.
Alla blir nöjda och glada. Nu finns ju allt man behöver:
Lotion
Rosa
Michael
--------------------------

GoDnAtT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0